HaPpY eAsTeR

Hängde med Anna in till stan igår när hon klippte sig ! Blev superläckert :)
Vi va även på lilla berlin i kollade men tatueraren vad en tattoo kostar osv !
Va väntetid till typ juni juli..
Man vill ju göra den innan sommaren så man kan bada och sen jobbar man ju då....


Har fått mina marknadsförings böcker idag som jag beställt, 700 spänn för 2 böcker ?? inte klokt
haha ANNA det är ju 7 flak ;) illa

Ska snart bege mig mot Boda å slänga av mina däck, för för övrigt luktar as..
Hade behövt 5 wonderbaums i bilen för tillfället  ! haha
Sen vidare till skolan och lämna in min företgasekonomi bok så min lärare har ngt att göra i påsk !!!!

Efter det blir de storhandling med mamsen!

Glad Påsk allihops :)

ByE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0