Måndag

Fy vad dålig jag är på att uppdatera, får bättra mig på de !!
Måste bara börja med att säga att min faster o hennes kille förlovat sig i Thailand på en elefant, haha cute !
I fredags åkte jag in till stan till dagiset där Mia jobbar, ska ev jobba lite där :) ska bli skitkul
Sen hämtade jag Ella på dagis o vi gick en runda på stan ! Aldrig mer barnvagn på stan, haha det var jobbig att köra runt, men folk öppnade visserligen dörren för en hela tiden och flyttade på sig så på de viset så var det ju bra =)

I Lördags så var jag hos mormor o hälsa på i Torup och sen på kvällen så jobbade jag på Alebo som jag inte gjort på 1 månad nu typ.. Alla danskar kommer nu bor där för de ska åka skidor på Isaberg

Igår tränade jag o Anna på gymmet, gick mycket bra ! Har skitont i axlarna idag dock inte så skönt !!
Snart kommer Mita o Hasse hem från Thailand, jag har önskat mig en massa prylar därifrån, undra om jag får någon klocka som jag vill ha =)))

Såå jäkla sugen på en sista minuten resa ! Men är man arbetslös så är man pank !! Thats iT !

Ska ut o gå en promenix med hundarna nu !
Cio



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0