Gutenmorgen !

Har åkt på värstingförkylning, inte kul alls, låg helt däckad igår hela dagen och snöt säkert mig minst 500 gr.
Näsan va röd som en tomat och svullen och ont gjorde det.. :S
Jag Ellen o Mogge har planerat att åka till Gekas idag, är ju dock förkyld men står på benen idag!

Så det tänker jag göra!



Denna klänningen en sommarkväll hade ju inte suttit fel :)
Sjukt fin tycker jag !
Men Odd Molly med så kostar garanterat över 2000kr






En tjej som skrapade på tv4 nu, hon vann bara en halv mille..
Det skulle ha varit jag :)
Då skulle jag nog åkt o bytt min bil till en röd Cooper med sollucka och sen åka till Kina och Usa !
Drömma kan man ju alltid!

CIO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0