Puh

hej hopp nu va de ett tag sen,

JAG HAR KLARAT MITT FÖRSTA MATTEPROV ! wohhoooo matte b o matte är ju verkligen INTE min starka sida , så känns mkt bra !! Jag o alex ska plugga ihop, perfekt =)

I torsdags så drog jag o malin in till stan o shoppade en sväng och käkade pizza, lövtunn botten , asgod !
Sen i fredags så lagade jag o Sara lite mat ihop och tog en flaska hemma hos henne =) blev supergott =)
Och sjöng kakaoke =) haha vi är bäst ! Not

Sen lördag , söndag jobb på Alebo... Mycket folk som vanligt och många timmars jobb !!

haha dagens bästa replik på Alebo :
Martina: vera,  det pippar i aparaten, sätt i sladden ( kortbetalnings)
Vera: haha vad sa du?
Martina: Det pippar
Vera: Det heter piper. Vet du vad pippar betyder?
Martina: Nä
Vera: Fråga mette! haha
Martina frågar Mette  och hon svarar HAHA Knullar väl !!

Låg humor på Alebo men ett gott skratt fick vi oss allt !

Nu ska jag göra te och baaara ta de lugnt !

Ringa Anneli också ang nästa helg ;)

Cio

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0