Uprising

Muse - Uprising

 

Bilder från helgen finns på Annas blogg: Annajoh.blogg.se
Den började inte bra med 900 kr fattigare på bilprovningen o rejmes., fy fan dom tar 450 spänn för att byta 3 lampor på en bil ?? INTE KLOKA
Sen kom Anna in till stan o då var de bara att korka upp, 2 glas tänkte  jag , pp haha de är ju jag o anna vi pratar om !! 1 flaska , usch men den slank ner fort .. sen hasses hemska plommon hb !!!
Sen drog vi vidare t jeppes place o sen tre hjärtan!  synd  bara att vi kom när dom stängde typ, smart!!

Har varit o gjort naglarna idag , dom blev superfiina! Sen tog jag o Anna en promenad, kallt som fan o då hade jag vinterjacka!

Borde sätta mig med min älskade mattebok! Har inte öppnat den på 3 veckor ..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0