tjolahopp

Igår va de onsdagsmöte med anna o linkan i Boda ! Kallt som fan men med lite eller mkt alkohol i blodet så blev de hyfsat varmt ändå, o 2 täcken på natten kan jag tillägga !
Mycket trevligt var det , nya traditionen på onsdagar nu, bonde söker fru. möte och alkohol

Idag , wohoo var jag vääldigt trött och seg, men jag o Anna gjorde halmstad osäkert ändå med kärran ;)
HIttade ett par riktigt snajsiga kängor om jag länge letat efter och de bästa var att dom hade kostat 500
och jag köpte dom för 180 ;) ibland har man tur ! Köpte även ett coolt läderband till håret på Monki !

Nu är jag väääldans tröött och snart blir d nog att krypa ner i sängen o kolla på ´de där nya programmet om 3 killar som letar tjej ! Jag kommer nóg somna innan jag börjar kolla ens.

Nu blir de jobb på Alebo 3 dagar i helgen, skönt att ha lite extra jobb :))

hejsvejs



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0