kommer inte på någon?

Va o kollade på The Ugly Truth igår i stan med Anneli o Sara ! Inte träffat Anneli på hur många veckor som helst så de va skitkul (= Det spöregnade när vi kom in t stan , vi hade dock paraply men blev dränkta ändå !
Käkade lite kinamat innan vi gick vidare till bion, gratis vin är ju inte helt fel!
Så jäkla bra film :) skrattade som bara den , men de va inte bra, i had to pie (A) haha
Men han ( Gerard Butler ) är ju bara sååå snygg!
Efter bion så hälsade vi på Jesper i hans nya lägenhet ovanför Body Shop o Gant !! KAN MAN HA BÄTTRE LÄGENHET ? NEJ Det luktade body butter i hela trappuppgången :) haha
Den ska jag ta över efter Jesper ! (Har jag bestämmt)
SÅ kom de lite polare till han dit o skulle festa, blev ju inte bara liten sugen på att festa till de, men vi beslutade oss för att ta ett glas vin till på Asian Palace för att sedan tuta hem vid 10. Nästa gång har vi iaf en svhysst lägenhet att förfesta o sova i :) me like !

Idag tvingades jag stiga upp tidigt för att åka in till stan igen, till Santex rättare sagt o hjälpa pappa o köpa skjutdörrar , trött som en gnu va jag o somnade mycket gott i bilen hem.
Så skulle vi äta i Simlångsdalen . beställ aldrig pommes där, fett överflödigt friterade, gick inte att äta !
Bara en varning!

Blir mycket jobb i veckan :) härligt
Så tänkte jag att jag ska lära mig lite tråkig algebra oxå, det är ju så JÄTTEKUL :):)

Tjingeling







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0