The countdown has begun!

Sitter i min säng , allt är i stort sett färdigpackat o uret är 21.00 Deja vu börjar på tv:n!
Vid 3 inatt neger vi oss mot Malmö , Sturupför att flyga till Larnaka jag o Anna :)
Vad vi har längtat !!
Min prins är i Ljungby o sover där inatt , får inte gosa med honom på 6 månader nu.. ILLA
Imorgon kl 12 landar vi i Larnaka o då ska vi träffa tjejerna från trollhättan o sofia från sthlm o åka tillsammans till Paphos :) Ska bli skitkul att träffa lite nytt folk =)
Borde ta o powernapa lite nu om man ska orka vara uppe länge imorgon natt o utforska Paphos o fixa iordning med boendet!
Ser fram emot denna, men måste erkänna att jag har lite resfeber! haha

γεια!


Kommentarer
Postat av: Mojjet

Kommer sakna er som fan =(

2009-05-17 @ 22:04:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0