Some burnes legs and the day off !

Sol sol sol idag. smarta jag smorjer inte in mina ben med solkram sa jag branner mig saklart..
Skulle jobbat idag men sa hade min manager glommt att saga att hon ar ledig idag sa jag hade ingen skjuts till jobbetsa fick ledigt :D klagar ej !! Skitvarmt har,, man dor nar man ska jobba i jeans i skjorta!
Imorn aker vi till Nicosia, huvudstaden o ska vara dar till fredag! :) nice
tror aven jag har brannt mig lite pa ryggen, det svider for tillfallet ..
Solfaktor 20 ar inte bra nog
Ska avnjuta en ol nu istallet for om jag hade jobbathade jag sprungit runt oserverat o satt folk vid bord, samt gett menyer o gett dricka, dukat av bord osv osv..
Kalispera


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0