Då var de dimma snart igen

Imorgon blire systemet o inhandla lite spiritosa inför helgen som blir full"packad" haha!
Lite fest på fredag me sprit,mat o gott folk i Boda :) Lördagen , ja då är de Sahara Hotnights på parken som gäller :)
Måste t Boda imon o städa,  ser ut som jag vet inte vad! Jo fan ett bombnedslag!
13 dagar kvar nu, fan va tiden går fort !
dax o sova lite nu , undra vad man ska drömma om inatt?
Uhh nattens dröm va helt sjuk , jag va innelåst 9 nått ställe där de fanns en massa grisar o poliser med jättestora
avlånga pistoler som vaktade hela tiden, så var natta med, haha ?
Min mobil hade jag som tur var o när jag precis skulle messa ellen o be om hjälp så vaknade jag!
Jaaa jag vet att jag har sjuka drömmar, inatt vill jag drömma nått oläskigt tack!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0