ANNA KOM HEM!

Äntligen lite sol i detta land! Ett jäkla bra tag sen jag orkade skriva nu, men ska ta tag i detta nu!
Det är morgonkvist och jag har flög upp vid halv 7 när syrran ringer o säger att det är en ko lös i boda! Kojakt 06.30 tycker vi INTE om!


Jag tycker allt att Anna ska ta o komma hem snart, jag saknar henne!

Hoppas ni har det bra på Cypern :) saknar er alla!

Ska in t stan hela helgen till frösakull :) mys

så jäkla gött, den 15e juli o en vecka framåt har jag mitas lägenhet en hel vecka ;)

Pöss

Fler bilder från Cypern finns på facebook


Kommentarer
Postat av: anna

Haha. sotnos dar! du far komma ner igen, vi har skaffat lagenhet idag! med POOL!!! sa kom tillbaka! :)

2009-07-02 @ 16:44:08
URL: http://annajoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0