JAG ÄR GLAAAAD!

Wiiie ska till La Cocaracha på måndag o börja provjobba :D
Åkte ut till Tylön igår i 1.5 h , shiit va röd jag va när jag kom hem,, haha kan ju iof bero på att jag inte smörjer in mig pucko!
Måste ta tag i detta nu så man inte ser ut som ett skrynklight papper i fejan när man blir gammal!
Lite surt att det inte blir ngn med Kristianstad på måndag nu bara, ville verkligen följa med Malin dit =)
Men aja vi tar det en annan gång :)
Ska städa tyskarnas hus imon o sen kommer alex o vi ska ut med båten hela dagen :) då ska jag verkligen smörja in mig!

Idag blir de Body shop för att bli sminkad :)

Skitglad för tjejernas skull att dom hittat en sån bra lägenhet :) nu blir man ännu mer sugen på att åka tillbaka.. måste bara jobba hemma lite först !

Lena borde ringa mig snart , anderstorp ikväll?

Kalimera

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0