Baby I can see your halo

Fredag imon vilket innebär att det bara är 1 dag kvar tills jag o Anneli ska supa till de hade vi tänkt :) Sigges lockar, har ju aldrig varit där, endast utanför en snabb sväng.. Supas till de ska de iaf hur som helst :)

Ska jobba på förmiddagen oxå !

Idag har väl inte hänt så mkt, har bakat wienerbullar , dom blev supergoda, o sen så har kag varit i torup hos mormor o hälsat på och sen har vi flyttat djuren ikväll !

Här händer de grejer!

Undrar vad tjejerna gör på Cypern just nu ! Jobbar eller festár antar jag :) saknar dom

Nu ska jag o min make krypa ner i sängen o sova! haha nej inte pojkvän än, chico dugen mkt fint :)

Go nätt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0