long time

Fy vad dålig jag är, nu har jag inte skrivit på länge !!
Finns inte så mkt att säga, jag är sjuk ! Världens förkylning o ont i halsen !
När man väl är ledig en helg så är man sjuk, det är ju JÄTTEKUL !
I måndags va jag o Sarah inne o stan, Charlie skulle klippas =) han blev superfin !
Så gick vi lite på stan o sedan käkade vi på Börje  Olssons skafferi :) mums jag älskar den italienska maten där , frossa!!!
Sen hände det väl inte så myckert annars förens i torsdags när vi va inne hos veterinären i Ljungby, stackars lillen, charlie hade en massa hår långt ner i örat som jag inte kunde ta bort själv så dom fick söva honom för att kunna göra det! han bara föll ihop på golvet, usch de va läskigt, när han gjorde de så tänkte jag på den dagen då man kanske måste avliva sitt djur :( usch
Men nu mår han bra :))) men fan dom tar nästan 900 spänn för att söva en hund o dra ut lite hår i ett öra ! inte klokt !




Idag har jag gjort knäck :) ja jag är sjuk men jag kan ju inte ligga i sängen 24 h om dagarna! haha
O ett jättegott o lätt julgodis !

Man tar :

Cashenötter
Julskumtomtar
Torkade aprikoser
Mandelspån
Ev valnötter eller pistache, man kan välja vilka nötter man tycker om !

Grovhacka allt, smält 200 g choklad i vattenbad och blanda sedan ihop allt och lägg i en form med bakplåtspapper och ställ sedan in i kylen =) skär upp i fyrkanter




ÄR VI INTE SNYGGA?? HAHAH Anneli Anna o Jag :))

HETT !!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0