DK

Precis hemkommen från Marita nu, vi har lagat god mat och druckit lite vin och snackat en massa skit =)
Igår skulle pappa in på julbord i stan så då gick jag o Anna på BM o käkade supergod ryggbiff ;)
De blev inget Wild West som vi planerat ! Haha blev dessutom stannad mitt inne i stan typ av polisen och fick blåsa ! Även att man vet att man inte har druckit något så blir man så jäkla nervös ! haha


Tror att dom drar lottdragningen snart med luciasimmet, man kan ju altid hoppas på att vinna ngt :)
Ett presentkort på klädhörnan hade ju inte varit fel =)

Nää nu ska jag kolla på Paradise Hotel , daxi ? :) haha
GO JACKIE !!!

Föresten har köpt denna parfymen :) Doftar mycket gott tycker jag !











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0