Segelflyg

Hallojs allihops !

Denna dagen har varit tummen ner, nageltrång och apmkt att göra på jobbet, och självklart ska man göra de som ska göras sj. man kan inte få ngn hjälpande hand inte de nä !
I vilket fall så började jag vid 6 i morse, jag va som en zombie när jag steg upp vid halv 5, kommer knappt ihåg vad gjorde, det går i rutin.

Efter jobbet så gick jag och mia ut och gick en runda , pippi va oxå med :) skönt men insekter finns d gott om..

Nu sitter jag här och kollar på allsång på skansen, vilket liv. Tänkte ta o åka ut med båten en ruunda sen o fiska lite, spegelblankt på sjön , kanske kan ta upp en gös eller två.

Något positivt med dagen är iaf att jag fick reda på idag att jag ska ut och flyga segelflygplan på torsdag över Bolmen :)
Ska bli skithäftigt :)

Imorn ska naglarnas fixas till, det behövs verkligen och ska bli så jäkla gött =) efter d blir d jobb !

tänkte att jag skulle hitta en billig flygbiljett så att jag kan åka ner till Anna :) får leta konstant nu

adios


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, är det inte ypiskt alebo det där? hehe..

ja, konstant letande var det! har du hittat någon? :)

2009-08-05 @ 19:17:10
URL: http://annajoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0