:)

Nu är det bara 3 dagar kvar :) wihoo sen får jag gå på systemet !!

idag har det varit full rulle, har varit på lärocentret , varit med mormor hos tandl och sen varit hos arbetsförmedlingen..
Imorgon blir d att jobba, börjar 12 och slutar vid tidigast 10 på kvällen.. man är helt slut när man ska ha lunchen själv först och sen alla 40 pers på kvällen som sla ha 3 rätters. .men d får gå !

Snart kommer Sara hem :) då blir d kräftis

Ska på kräftis till Jessie den 21 med för övrigt ! Fullt ös medvetslös, nej så hårt får de inet bli

kollar på packat o klart nu, man blir inte lite sugen på att åka utomland i nån vecka o bara glassa !!

Nu glömde jag nästan de viktigaste , hittade en ascool blogg, denna måste kollas
www.littledessert.blogg.se

har bakat bullisar idag ! Kanske oxå borde fixa en "bakblogg"









cio

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja gärna, jag är verkligen jätte dålig på bröd, får aldrig till de tyvärr =/ Men man måste ju testa :D

2009-08-13 @ 23:14:47
URL: http://littledessert.blogg.se/
Postat av: Jen

tack så mycket, de ska jag verkligen testa :D

2009-08-15 @ 10:28:10
URL: http://littledessert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0